Ako mislite da vaš posao ne može biti predmet dobrog članka, opasno se varate. Svaki svoj potez na poslovnom planu možete pretočiti u kvalitetnu informaciju i objaviti na sajtu. Na taj način ćete zainteresovati pratioce i pokazati da se u vašem poslovanju stalno nešto interesantno dešava. Nemojte misliti da je dovoljna samo fotografija, ona zaista mnogo može da pokaže i privuče pažnju, ali ako iza nje ne ide tekst, utisak će biti nepotpun, a možda i pogrešan.
Biće dovoljno i nekoliko rečenica da prenesete šta se to važno dogodilo u vašoj firmi, vama lično, kako je prošlo neko dešavanje, promocija, poseta, gostovanje ili slično.
Dobar naslov zlata vredi, ali za njim treba tragati i to tek pošto napišete tekst. Izbegavajte opisne i duge naslove, čitalac mora biti privučen efektnim redom koji će ga odmah zainteresovati. Da biste tu pažnju zadržali, bitnu informaciju istaknite odmah u podnaslovu, a sve to začinite grafikom koja će doprineti ukupnom utisku. Čitalac je sad već dovoljno zainteresovan da pročita ceo tekst, ali i da pažljivije pogleda sliku. Vodite računa i gde ćete postaviti sliku, nemojte da zaseni tekst, a ni da bude previše skoromna, moraju biti u dobro odmerenom odnosu. Najbolje će biti da slika stoji nakon par redova teksta, kada je čitalac već ušao u priču i ona onda dolazi kao odlična ilustracija.
Nemojte da vas prazan papir zastraši, samo treba da prenesete čitaocu šta se dogodilo, ali da pri tome zadržite određenu ozbiljnost. Prisetite se kako izgleda kratak novinski članak o nekom događaju. Najpre se navede šta se dogodilo, ko je učestvovao, gde se sve odigralo, a vi ćete dodati i na koji način se to odražava na vaše poslovanje, odnosno šta ste postigli.
Recimo, učestvovali ste na nekom sajmu. Istaknite koliko je ta manifestacija značajna, jer ćete time podići i svoj ugled, zatim opišite kako ste se predstavili, kakvo ste interesovanje izazvali i koje su konkretne koristi iz svega za vas proistekle. Za sve ovo biće vam dovoljno oko desetak rečenica.
Veoma je važno da tekst bude pismen, tipografija (kako je oblikovan tekst) ispravna, pa obavezno konsultujte još nekoga pre nego što ga pustite na sajt.
U svemu ovome uvek možete računati na našu pomoć.
Korisno će biti ako iz teksta izdvojite efektan citat, jer današnji čitaoci uglavnom posle zaglavlja teksta i fotografije pogledaju ono što je naglašeno - bojom, boldom, veličinom fonta. Ekran omogućava veliku brzinu pregleda, naši prsti već su počeli nekontrolisano da se kreću po tač-skrin ekranima i tastaturama, tako da se morate dobro potruditi da zadržite pažnju.
Veoma uspešno redizajniramo postojeće sajtove, prilagođavamo ih sve zahtevnijem i konkurentnijem tržištu i povećavamo njihovu funkcionalnost. Kontaktirajte nas, tu smo da vam pomognemo da postanete i ostanete vidljivi.
Treba vam pregledan sajt, sa jednostavnom navigacijom, koji će svojim dizajnom ispratiti vašu priču? Imate ideju, projekat i želite da ih realizujete u saradnji sa nama? Konsultacije su besplatne, a možete nas pozvati telefonom ili pisati na office@brers.rs.