office@brers.rs

Zašto pisati poslovni blog – 5 odličnih razloga

$slika_post

Da li je poslovni blog za vas, zavisi od više faktora, iz koje ste oblasti, šta nudite, ko su vaši potencijalni klijenti... Navešću neke razloge zbog kojih je dobro pisati poslovni blog ukoliko ste zaključili da je to nešto što će doprineti razvoju vašeg biznisa.

Zašto pisati poslovni blog

Primećujem da kod nas svest o važnosti poslovnog bloga nije sasvim razvijena. Ljudi su uglavnom mišljenja da je pisanje bloga gubljenje vremena, da je to hobi ili misle kako je to prošlost, da blog niko više ne čita jer su svi na fejsbuku i instagramu. 

Da li je poslovni blog za vas, zavisi od više faktora, iz koje ste oblasti, šta nudite, ko su vaši potencijalni klijenti... Navešću neke razloge zbog kojih je dobro pisati poslovni blog ukoliko ste zaključili da je to nešto što će doprineti razvoju vašeg biznisa. 

Pozicioniranje sajta na Guglu

Ovo je dobar način da sajt optimizujete za seo. Pozicioniranje na pretraživaču zavisi od upotrebe ključnih reči, a poslovni blog je sjajan način da to uradite. Blog vam pruža mogućnost da ubacujete ključne reči iako vam je ostatak sajta uvek isti – statičan i na taj način ćete omogučiti pretraživačima da vas bolje rangiraju.

Na blogu prikažite svoja znanja i veštine

Idealna prilika da pokažete ljudima da ste ekspert u svojoj oblasti. Bavite se na primer ugostiteljstvom, na svom blogu možete pisati o radu sa ljudima, vođenju firme, najnovijim trendovima, seminarima koje ste posetili, edukacijama koje organizujete...

Blog će privući posetioce na veb-sajt i poboljšati SEO

Pretraživači prepoznaju stranice koje se redovno ažuriraju novim sadržajem a blog je upravo način da to uradite. Objavljivanje tekstova na vašoj stranici daje pretraživačima novi sadržaj za indeksiranje.

Odličan sadržaj za društvene mreže

Svaki tekst koji ste napisali za vašu veb stranicu iskoristite i kao sadržaj za deljenje na društvenim mrežama. To će povećati broj poseta vašem veb-sajtu.

Marketing na duže staze

Plaćene promocije imaju vrednost samo dok ulažete novac. Blog je sadržaj sa kojim ćete privlačiti potencijalne klijente mesecima čak i godinama. Navešću primer, objavili ste recept za reform tortu, ljudi će dolaziti na vaš sajt i nakon godinu dana da pročitaju recept. Kada ukucaju u pretraživač - recepti za reform tortu, između ostalih izaći če i vaš.

Svaki tekst koji ste napisali za vašu veb stranicu iskoristite i kao sadržaj za deljenje na društvenim mrežama. To će povećati broj poseta vašem veb-sajtu.